Hoe lichte poetskrasjes wegkrijgen?

Ik heb sindskort een nieuwe laptop en de rand om het scherm zitten hele lichte krasjes van het poetsen met een doekje, die je alleen ziet als de zon er op schijnt, het zijn dus geen echte krassen,
De laptop is zwart dus het valt wat meer op.
Weet iemand hoe ik deze weg kan krijgen op mijn zwarte flatscreen tv zitten ze namelijk ook.
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat het om een plastic rand gaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja plastice rand

Het beste antwoord

Je kunt het proberen met Display Polish, maar persoonlijk zou ik het gewoon laten zitten.

http://www.displex.nl/index.php?page=displex
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Eventjes opnieuw poetsen met een vochtig doekje, en vervolgens met een stuk droog krantenpapier het beeld 'poetsen', hierdoor verdwijnen deze 'krasjes'.
Klinkt misschien gek, maar werkt wel degelijk, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat je het beter kan laten zitten. Maar wat je zou kunnen proberen is een doekje met wat tandpasta. Zo schuur je het oppervlak weer een beetje gelijkmatig en vallen de krasjes minder op. Ik gebruik tandpasta als heel licht schuurmiddel voor mijn CD's/DVD's/Blu-Ray schijfjes wanneer er grote zichtbare krassen opzitten. Daarnaast is het misschien mogelijk om stickers op de rand te plakken. Deze moet je dan zorgvuldig in die vorm uitsnijden. Lijkt me lastig klusje maar je hebt geen krasjes meer. Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou het kunnen "polijsten" met wat koperpoets en en zachte doek! Zo krijg je een superglad oppervlak! Ik heb dat wel eens gedaan met m'n magic mouse van Apple en het resultaat was erg goed! Gewoon de koperpoets aanbrengen even een beetje laten opdrogen en dan opwrijven. Dat dan meerdere malen en dan gaan de krasjes weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja kan anti kras stiften kopen, die werken volgens mij ook wel.