Hoe sluit ik mijn Medion P4010 (MD885) All-in-one aan op mijn televisie (LCD)

Toegevoegd na 6 minuten:
Er zit geen Hdmi aansluiting op...

Toegevoegd na 1 uur:
Inderdaad is dat het plaatje ...dus houdt het op;(...ik ga deze vraag sluiten bedankt voor de informatie!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als onderstaand plaatje de uitgangen zijn heb je pech. Als je andere uitgangen hebt moet je ze even beschrijven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat is ook een beetje het idee van een All-in-one zo weinig mogelijk aansluitingen en mogelijkheden om het zo simpel voor de consument te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de duidelijke info (incl plaatje)

Andere antwoorden (2)

Je kunt een hdmi kabel daarvoor gebruiken. Je splitst dan het beeldscherm. Veel plezier ervan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt af van de poorten die op de computer en tv zitten. Als ze allebei dezelfde beeldpoort hebben kun je ze op elkaar aansluiten. Het beste kun je de TV-out aansluiting gebruiken. Deze zit op de meeste videokaarten tegenwoordig, maar ik weet dus niet welke uitgangen je beschikbaar hebt.