Op de iPod heb ik messenger live gedownload, maar als ik het weg klikt, dan meld ie af, maar bij een vriend van mij niet! Is hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het probleem met ebuddy, is dat ik dan al mijn vrienden weer over moet zetten...

Antwoorden (4)

Het kan liggen aan het feit dat jouw iPod geen multitasking ondersteunt (ligt aan de leeftijd van de iPod).

Hoe dan ook kun je je afmelden, daar waar je ook je status kunt wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een oudere ipod hebt ligt het waarschijnlijk aan het gebrek aan multitasking druk anders eens 2x achter elkaar op de home knop.
Dan zie je of je wel of niet kan multitasken.
Check ook of je de nieuwste versie hebt met itunes.
Anders kun je ebuddy downloaden.
Die blijft online.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Messenger live is niet ecjt een goed programma op de ipod het licht niet aan of je wel of geen multitasking hebt het licht aan het programma dat moet om de zoveeltijd herladen ook als je aab het chatten bent da kan ke gwn een minuut ofzo niet meer typen
Ik zou als ik jou was gwn ebuddy downloaden een account is gratis en je kan je hyves facebook enzo allenmaal samen chatten veel handiger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het inloggen is er een kopje ''wachtwoord onthouden" die moet je even aanvinken.