Hoe kan ik fax via internet eenvoudig versturen naar circa 1000 personen?

In verband met een congres, hebben we besloten tevens promotie via fax te gaan uitvoeren, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hi,

Als je op grote schaal faxen wilt versturen, lijkt mij het handigste om gebruik te maken van een faxservice zoals axiatel.com. Ik heb zelf ook een account en het werkt erg eenvoudig in vergelijking met een reguliere faxmachine.

Indien je eenmalig die faxen wilt versturen kunt je er voor kiezen om jezelf in te schrijven voor een gratis proefperiode. Dat scheelt weer geld;

Zodra je ingeschreven bent, kun je een lokaal faxnummer kiezen en inloggen op je online account op de site van axiatel. Je kan faxen verzenden vanaf je online account op de site of vanaf je eigen email inbox.

Als je de faxen via internet wilt versturen vanaf axiatel.com kun je een excel sheet importeren. Dat betekent dat je in een keer alle adresgegevens etc in je adresboek hebt staan. Dan kun je deze adressen selecteren en in een keer alle faxen online versturen. Handig is dat je een ontvangstbevestiging in kunt stellen, dan weet je zeker of iemand je fax heeft of niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan je doen doordat je 1000 keer moet versturen en heel lang bezig te zijn