Werkt deze IP camera "HOSAFE.COM SV04" met windows 10?(zie link)

http://www.lightinthebox.com/nl/hosafe-sv04-720p-draadloze-pan-tilt-ip-camera-4-stuks-scala-ir-leds-tweeweg-spreek-bewegingsdetectie-e-mail-alert_p5067223.html

7 jaar geleden
in: Camera's
1.4K

Antwoorden (1)

Nee, in principe niet.
Alleen met Microsoft Windows 7, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows XP.

Toegevoegd na 2 uur:
Dat staat in ieder geval bij de specificaties van de camera.
Dx.com heeft het toestel echter in juli opgenomen in het assortiment en daar staat dat Windows (zonder beperking), Android en Apple ondersteund worden.
Het lijkt me dus waarschijnlijk dat de camera geschikt is voor Windows 10.
http://www.dx.com/p/hosafe-com-sv04-720p-wireless-pan-tilt-ip-camera-white-eu-plug-439145#.V62igunr3n4
7 jaar geleden
gvrox
7 jaar geleden
Waarom zou de applicatie wel werken op WIndows 7 en niet op Windows 10 ? Ik ben 99% zeker dat het wel zal werken. En anders kun je de camera wel via een browser benaderen.
SimonV
7 jaar geleden
Omdat de fabrikant expliciet aangeeft dat de applicatie alleen onder W7 en lager werkt.
Ik zeg ook "in principe niet". Soms werken de drivers toevallig wel onder W10.
SimonV
7 jaar geleden
Met een mailtje naar sales@hosafe.com weet je het helemaal zeker.
gvrox
7 jaar geleden
Het is een IP camera, dus je hebt alleen een applicatie nodig, geen laag niveau drivers; als een applicatie op Windows 7 werkt dan zal deze op Windows 10 ook wel werken. Bij drivers ligt het iets gevoeliger.