Hoe pas je de time-out scherm aan van een Nikon D3100 spiegelreflex camera?

Ik weet niet hoe je het precies noemt, maar van mijn spiegelreflexcamera van Nikon D3100 gaat het beeldje heel snel weer op zwart zodat je het menu niet meer kan zien zeg maar. Op internet kom ik er niet echt uit of je dat kan aanpassen en in de handleiding ook niet. Iemand enig idee hoe dus je beeld van de camera langer aan blijft?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

AUTO OFF timer menu button -set up menu This option determines how long the monitor remains on if no operations are performed during menu display and playback (Playback/menus), while photographs are displayed in the monitor after shooting (Image review), and during live view (Live view), and how long the exposure meters, viewfinder, and information display remain on when no operations are performed (Auto meter-off ). Choose shorter auto-off delays to reduce the drain on the battery. Choose the length of the shutter release delay in self-timer mode (054). Toegevoegd na 49 seconden: sorry kon de nederlandse vertaling niet vinden maar het staat in je handleiding

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100