Aankoop gps

Hallo

ik zou graag een gps willen kopen voor in mijn auto. Heeft er iemand van jullie tips, ervaringen of voorkeuren?

Prijsklasse: 200-400 euro

Met vriendelijke groeten

Duckje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Alleen voor in de auto? En verder geen andere functies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eum, is hier verschil in? Ik ken daar echt niets van ^^
Kimath
13 jaar geleden
Je hebt ook apparaten met extra functies, dat je bijvoorbeeld ook op de fiets of te voet kunt gebruiken.
Een optie voor filemeldingen en die automatisch ontwijken kan ook, maar dit kost allemaal extra.

Het beste antwoord

Ik heb flink wat gereden met:

TomTom
Mio
Garmin

... en TomTom steekt er met kop en schouders bovenuit bij deze drie. Betere stemmen, sneller rekenen, betere updates, maar vooral meer overzicht tijdens het rijden, met bijvoorbeeld als je op een afslag afrijdt meteen een inzichtelijk plaatje waarop staat welke rijbaan je het best kunt hebben.

En die vlaamse damesstem in de TomTom... Kippenvel! :) Ik ben toch stiekem zo benieuwd wat voor gruwelijk lekker ding daar achter zit... Of niet natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gelezen dat Garmin beter is als Tomtom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn Garmin was wel groot en mooi, maar het speakertje begon te kraken na een paar weken, de software wilde niet goed werken op Windows XP (toen nog), je had niet van die fijne extra rijstrookinformatie en uiteindelijk heeft 'ie het definitief begeven toen ik een keer vijf uur achter elkaar heb autogereden (naar frankrijk) met dat ding aan. Batterij dood, was niet meer op te laden. Wat een rotding was dat :) Mijn tomtom (ik heb zo'n kleintje, One heet 'ie geloof ik) heb ik nu al vier jaar, gaat door weer en wind mee op de scooter (zelfs tijdens die afgelopen koude winter, dat ding is een paar keer echt stijfbevroren geweest dat kan niet anders), kan overal tegen, loopt uren op een batterijlading, software doet het als een trein en extra weginformatie is heerlijk. Maar dat zijn mijn PERSOONLIJKE ervaringen hoor :) Ik kan ook net mazzel met de tomtom en net pech met de garmin hebben gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit wordt een moeilijke vrees ik. Ik heb al zitten zoeken op google om mijn keuze gemakkelijker te maken maar tevergeefs...

Andere antwoorden (1)

Helemaal eens met Sunny !