Op marktplaats zijn er waarschijnlijk genoeg te koop voor minder dan 180, alleen zijn ze dan niet nieuw. Anders moet je even kijken bij Dixons.nl, daar had ik mijn iPod ook goedkoop gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats een 2de handsje, of op pixmania de iPod touch 4 voor 199 euro (iets meer dan wat jij wil, maar het is wel de nieuwste).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je de derde generatie voor €177.95.
Ik weet alleen niet of je deze generatie bedoeld..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag mijn ipod touch 3G 8GB wel kopen voor 60 euro
Scherm zit vol krassen jammer genoeg maar is prima te doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Saturn?