Welke free-to-air uitzendingen kan ik op DVB-T TV stick in het buitenland ontvangen? Is dat per land (waarin je je bevindt) verschillend?

Ik heb op mijn vaste tv een DVB-T ontvanger waarmee ik Ned 1,2 en 3 + plaatselijke zender kan ontvangen.
Kan ik bv Ned 1,2 en 3 ook in bijv. Griekenland of België op die manier ontvangen als ik mijn DVB-T meeneem naar die landen? Zo niet, hoe werkt dit dan wel? Welke zenders kun je dan per land ontvangen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt alleen de plaatselijke en nationale zenders ontvangen.
De regionale zender verschilt in Nederland al globaal per provincie.
In Duitsland zijn er tientallen vrije zenders.
Daar krijg je Nederland niet te pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee wat jij wilt gaat helaas niet.Je kunt in Griekenland geen Ned 1 2+3 ontvangen of Belgische zenders.Dat heb ik hier ook nog wel eens geprobeerd om de ontvanger op België in te stellen.Maar dan vind ie niets,misschien wel in de grensgebieden.