weet iemand op welke blu ray speler ik de externe harde schijf kan aansluiten en die hij dan kan lezen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij het aanschaffen van een apparaat als een blue-rayspeler dient men met enkele zaken rekening te houden. 1: Worden beide formats herkend ? Hiermee bedoel ik dat er nog steeds mensen zijn die zo'n (duur) apparaat kopen en dat bij thuiskomst GEEN NTFS gerelateerde content kan worden geopend..laat staan dat de massa-opslag wordt herkend ! ( dus bijvoorbeeld en al wat oudere Usb-stick geformateerd als Fat) 2: Wat zijn de mogelijkheden ? Zijn er opties om HD content af te spelen en/of 3D ? 3: Usb aansluitmogelijkheid. Eigenijk best veel . De mogelijkheid om het draadloos te doen is helemaal een trend in blue-ray-spelerland ! Toch wil ik U deze speler zeker niet onthouden: één van de betere is : Wireless Network TV Media Player WL-355. Aangezien U aangeëft al in het bezit te zijn van een externe harde schijf is het dus waarschijnijk niet noodzakelijk dat er een grote ingebouwde hd-schijf in de blu ray speler hoeft te zitten. DE volgende,die ik U aanraad is de Sony SMP-U10 USB Media Player,leuk geprijsd,want ik heb 'm al gezien voor plusminus Euro 60,.. Aan U de keus ! Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100