Tussen de 25 en 36 uur als hij continue brandt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Merci, dat was alles wat ik wilde weten.

Andere antwoorden (1)

nieuwe batterijen dr in en gewoon een keer proberen, laat gewoon aanstaan en af en toe kijken of ie nog aanstaat, bijv in de wc, hoef je daar ook een tijdje geen lamp aan te doen, scheelt weer energie en je loopt er vaak langs dat je het kan controleren of ie al uit is haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dude, mn pa heeft een 3c, intensief gebruikt, en hij heeft uiteindelijk (na drie jaar!!) de baterijen vervangen omdat hij bang was dat ze zouden gaan lekken. Dus ik vroeg me af of het al ergens bekend was hoelang hij brand.