Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als een provider je beltegoed bevriest, hoort die je dan van te voren een smsje te sturen, zodat je nog kans hebt om het op te maken?

Telfort heeft mijn beltegoed bevroren omdat het binnen een bepaalde periode op moet worden gemaakt. Ik kreeg hier naderhand pas bericht van, ik had het graag eerder geweten, horen ze dit te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
434

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee dat krijg je niet, ik hheb het zelfde probleem zwaar iritant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten tijde van het opmaken van het contract ben je akkoord gegaan met hun voorwaarden. Het had netjes geweest als Telfort je vooraf nog even op de hoogte had gesteld over het verlopen van je beltegoed maar....ze zijn het dus niet verplicht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding