Werkt "the wizzit" van tell sell net zo goed als hij beschreven wordt?

Ik heb op tell sell een speciaal epileerapparaat gezien genaamd the wizzit en ik overweeg het nu te kopen, alleen werkt het wel echt goed? Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Laat je niet neppen door die Telsell troep!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eerst bij de blokker, mijn moeder heeft diezelfde ook gekocht en ze is er blij mee, bestel nooit op tv, kijk eeret in de winkels !!