Hoe weet ik of deze site niet oplicht?

Ik ben voor plan om een m3 kaartje voor mijn (toekomstige) 3ds te kopen
Maar ik heb wel eens meer nare ervaringen met niet-werkende r4 kaartjes gehad
Hoe weet ik of deze site te vertrouwen is of niet
Weet iemand hier toevallig iets van

Zie link

http://www.console4fun.nl/shop/M3i-Zero-voor-DSi-XL-3DS-+-4GB-Micro-SD-p-17584.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen ervaring met deze winkel, maar je kan een aantal dingen natrekken.
Op hun site staat het Webshop Keurmerk. Dat wil nog niet zeggen dat ze dat keurmerk daadwerkelijk hebben, want ze kunnen het natuurlijk ook gewoon op hun site zetten. Maar als je naar de site van Webshop Keurmerk gaat, staat ie daar ook op. Ze hebben een gewoon adres en vast telefoonnummer. Het is ook een "gewone" winkel. Dus je kan ze ook gewoon bellen. Is ook verstandig om te doen, om zo een indruk te krijgen. Kan ook zinvol zijn om vast te vragen of ze het kaartje wat jij wilt hebben ook daadwerkelijk op voorraad hebben, zodat je weet dat je het snel in huis kan hebben. Je kan ook Googlen op console4fun en kijken of je in fora negatieve verhalen vindt. Ik vond minder positieve verhalen maar ook heel positieve verhalen. Maar op basis van mijn bevindingen zou ik daar wel wat durven bestellen omdat de kans van oplichting mij erg klein lijkt. Maar wil je niet voor vervelende verrassingen komen te staan qua levertijd dan zou ik dus ook even bellen (mailen kan natuurlijk ook) hoe het precies zit met de levertijd van het kaartje dat jij wil hebben.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Veilige site's die betrouwbaar zijn die hebben altijd een keurmerk zoals veilig winkelen zo weet je of een site betrouwbaar is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even bij Google recensies lezen, zegt vaak al genoeg