weet ieman een statief voor telefoons?

Ik heb een HTC Desire HD maar je kan die niet op z'n kant leggen on te filmen. weet iemand waar ik hiervoor een statief kan kopen of hoe ik zelf iets kan knutselen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

ja, zulke statieven bestaan. zie bijv de link. grote zaken als de mediamarkt kunnen je waarschijnlijk verder helpen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks
Zelf heb ik een iPhone maar ik denk dat je voor jouw toestel wel een soortgelijk hoesje kan kopen. ik gebruik een lederen hoesje van Belkin met een voorkant die je omhoog klapt. Als ik de telefoon op z'n zijkant zet met het hoesje 90 graden geopend heb ik een pracht van een "statiefje". Werkt prima met foto's met langere sluitertijd en zelfportretten. En de telefoon is ook nog's goed beschermd. Hopelijk kan je wat met dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dealextreme heeft van die spulletjes