Apple oortjes kapot?

Bij mijn Apple oortjes is bij het rechteroortje het geluid zachter als bij het linkeroortje, weet iemand hoe dit komt, of er nog garantie opzit (bijna 4 maanden oud) & hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Ze zijn idd kapot en als ze maar 4 maanden oud zijn, dan heb je er nog garantie op. Neem de iPod of de aankoop mee en ga naar elke Apple winkel, daar kunnen ze de garantie gratis afhandelen voor je. Bij bepaalde winkels krijg je nieuwe oordoppen ter plekke, maar dit is niet verplicht en niet overal mogelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Heb je niet per ongeluk een instelling veranderd? Je kan dan geluid "switchen" van het ene oortje naar het andere... zegmaar het geluid faden.... Ik weet niet precies of dit kan, maar ik zag je vraag en dat shoot me meteen te binnen omdat ik het ook wel eens heb gehad!

En over de garantie, ik weet niet precies hoe dat dit, maar je kunt altijd in de winkel even langs gaan en je probleem voorleggen. Dan weet je ook meteen of hun er iets aan kunnen doen of je kunnen helpen! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het niet, ik zou niet weten waar op mijn iPod touch ik dat zou kunnen vinden want daar heb ik al voor gekeken. Maar bedankt voor je antwoord.
Was het het al toen je hem kocht zo nee dan kan je er niks aan doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is het een instelling? of misschien heb je ze overstuurd.. apple dot nogal moeilijk als het gaat over garantie, dus 'k weet niet of dat onder gerantie vervangen zal worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet vrijwel zeker dat de oortjes stuk zijn. Die apple oortjes zijn echt bagger. En je kunt met een ipod niet méér geluid in het ene oortje doen dan in het andere oortje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook terug gaan naar de winkel waar je de oordopjes gekocht hebt. De winkelier is als eerste verantwoordelijk voor het verkopen van een deugelijk produkt. Volgens mij heb je één jaar garantie op je dopjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er ook gewoon andere oortjes in doen