Is het mogelijk om je agenda van Gmail te laten synchroniseren met de agenda van Windows live mail agenda en andersom?

Ik gebruik vnl gmail op mobiel en bijbehorende agenda, en op laptop windows live mail, en nu moet ik iedere keer handmatig de agenda aanpassen omdat sommige afspraken in agenda gmail op mobiel worden gemaakt, en weer andere tijdens bezigheid op laptop op agenda in windows live mail agenda. Kan iemand me hierbij helpen dit georganiseerd te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dit kan, maar de manier die ik me op het moment kan bedenken moet je je agenda publiceren.