Kun je het aantal MB's dat je kunt onvangen via ping (blackberry messenger) aanpassen (standaard is 6)

Als ik iemand iets wil sturen dat groter is staat er: het maximale mb dat deze persoon kan ontvangen is 6. En hetzelfde krijgen hun bij mij..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja vermoedde al zoiets maar dacht tsja vraag "t toch maar want er zal toch niet voor niets staan: het maximale mb wat deze persoon ontvangen kan is 6 MB. Dus wel voor niks

Het beste antwoord

Nee kan niet ,
Ik heb het heel vaak geprobeerd want ik wilde nummers van vriendinnen of vrienden krijgen maar het dus gewoon niet ...