Hoe lang moet de baterij van iPod touch meegaan voordat ie leeg is? Intensief gebruik internet enz

Toegevoegd na 59 seconden:
iPod touch 4

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Die heb ik ook maar je kunt een app downloaden die je laat zien hoelang je alles nog kunt doen, deze app is ook gratis; battery (free)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een ipod . met intensief gebruik kan je 4 tot 5 uur mee als je bluethout uit hebt tenminste anders 3 uur ongv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan er zo'n 6 uur mee doen, alleen ik heb helderheid op zijn laagst, en bij muziek druk ik op Stand-by. Dus het kan wel een poosje mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de iPod touch volledig is opgeladen en je gebruikt alles, Internet, filmpjes e.d. dan kan je er ongeveer 10 uur mee doen, met alleen muziek ruim 30 uur.