Wat kost een aquarium op jaarbasis?

Verwarmd, 60 liter. En het licht staat zo'n 7 a 8 uur aan per dag. Van 16:00 tot 23:00 uur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel idd de stroomkosten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, ja dat is lastig te zeggen, Energie maatschappijen hebben allen andere prijzen. Maar ik was niet overdreven veel geld aan stroom kwijt. Maar het onderhoud is heel veel werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt, ik heb hem al een tijdje...
Maar vroeg me af wat t nou zou kosten aan stroom, want als hij eenmaal in evenwicht is dan zijn de kosten kwa schoonmaak enz wel te doen.

Antwoorden (2)

het kost een hoop tijd om het allemaal schoon te houden en te onderhouden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stroomkosten durf ik niet te zeggen, maar ik was voor de aanschaf van de bodem, de vissen, de planten, de pomp en filter + Toebehoren meer dan € 200 euro kwijt.