Hoe kan ik het rook in mijn rookmachine zwaarder maken?

In films zie je altijd dat het rook altijd mooi op de vloer blijft liggen en dat het niet verder tot je knieen komt. hoe doen ze dit? want ik krijg dit niet voor elkaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Dat is een haser, een heel ander soort rookmachine. Hier gaat ook andere vloeistof in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals gezegd is dat een Hazer. Een hazer heeft speciale vloeistof die op knie hoogte blijft. Dit resultaat kun je niet krijgen met een rookmachine. Hazers zijn meestal ook een stukje duurder dan een "normale" rookmachine. Er zijn voor jou rookmachine wel verschillende vloeistoffen beschikbaar, zo kun je lichte en donkere rook krijgen, en hele dichte rook of rook waar je nog iets door ziet. Overigens kun je ook geurtjes kopen die je in de rook kan doen zoals aardbei en vanille enz. Dit maakt het aangenamer om in de rook te staan/zittten. Mocht je dit gebruiken let dan wel op dat je maar 1 of 2 druppeltjes gebruikt. Als je teveel geur vloeistof in je rook doet kan het pompje dat de vloeistof verwarmd en vervolgens uitspuit verstopt raken. Dit heb ik ook gehad! Tevens wil ik je nog een tip geven (buiten je vraag om) het wordt aanbevolen om een rookmachine door te spoelen (zoals ze dat noemen) met azijn. Als je 2 volle tanks hebt gebruikt om dan de tank half te vullen met azijn en die er helemaal doorheen te spuiten (doe dit wel buiten!!) De azijn zorgt ervoor dat de buizen en je verwarmingselement schoon blijven en dat voorkomt ook vverstoppingen! Succes!