Wat zijn tips om binnen nederland te handelen?

en waar moet je op letten?

Toegevoegd na 1 minuut:
Met handelen bedoel ik het volgende:
ik koop iets voor €200,- en verkoop het met winst bijvoorbeeld €300,-

Toegevoegd na 2 minuten:
ik ben 13 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Dat is niet zo simpel hoor. Iedereen wil graag iets voor 200 Euro kopen en voor 300 Euro verkopen. ;-)
Bij de meeste mensen gaat het andersom; ze kopen iets voor 300 Euro, en ze verkopen het uiteindelijk voor 200 Euro, omdat niemand het wil hebben.

Als je 13 jaar oud bent, dan kun je het beste klein beginnen. B.v. iets kopen voor 5 Euro en het voor 6 Euro verkopen. Dan kun je een beetje oefenen, je leert hoe het werkt, en als het mislukt, ben je niet zoveel geld kwijt. Je kunt dan ook eens rustig kijken of je een beetje aanleg hebt om goed te kunnen handelen. Als het je lukt, en je vindt het ook leuk, kun je langzamerhand grotere dingen gaan verhandelen.

Begin eens op marktplaats met iets te kopen, waarvan je denkt dat het echt heel goedkoop is, ga eens naar de zwarte markt, of ga iets doen op de vrijmarkt op 30 april. Je krijgt dan b.v. inzicht wat gangbare prijzen zijn, en waar vraag naar is.

Om echt geld te gaan verdienen werkt het meestal zo, dat jij een partij spullen koopt. B.v. 20 boeken, en die ga je per stuk verkopen. Omdat je 20 boeken in één keer inkoopt, is de prijs lager. Zo kun je wat winst behalen als je de boeken per stuk gaat verkopen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat je je klanten eerlijk behandelt en geen rotzooi verkoopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je ook nog meer tips?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was dit geen goede tip dan? Of word je liever een oplichtertje?