Mijn cd afspeler op mijn computer speelt en ript geen cd's meer, en heb mijn computer pas een week, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Deed de cd-rom speler het eerder wel? Als je zelf een samengestelde PC hebt gekocht bij bijvoorbeeld alternate, bel of mail ze dan even. Bij mijn nieuwe PC deed de tweede harddisk het niet, maar de garantie verviel als ik zelf de systeemkast zou open maken. Ik heb Alternate toen gebeld, en zij hebben een toestemming via mail gestuurd, dat ik de kast mocht openen, er zat alleen maar een kabeltje los. Daardoor kreeg de harddisk geen stroom. Dit zou bij jou ook zo kunnen zijn, door vervoer ofzo. Dus ff een belletje naar het bedrijf waar je de PC gekocht hebt. Anders moet je hem terug brengen, en dan duurt het wel een tijdje voordat je hem terug hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij deed het eerder wel ja
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dan zou ik toch ff bij die tent waar je hem gekocht hebt informeren. Valt onder garantie. En als het een tweedehands is, misschien is de CD speler misschien kapot, dan moet je hem vervangen vrees is.

Antwoorden (1)

Ik zou er gewoon mee terug gaan gr booker