weet iemand waar ik een website kan downloaden waar cms ingevoegd zit?

ik ben opzoek naar een normale website waar mensen dan in kunnen loggen en een profiel maken en beheren, hij hoeft niet al te mooi zijn, de rest kan ik zelf wel maken, graag sql bestand erbij?? alvast hartstikke bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

concrete5, joomla.

Als u hulp nodig heeft met het zelf ontwerpen van een template mag u mij gerust om hulp vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Wordpress.org kan je een PHP pakket downloaden die je kan installeren op een server. Met Wordpress kan je een weblog en pagina's maken. Op wordpress.com (de .com versie) kan je met een account een blog aanmaken zonder dat je zelf een server nodig hebt, kan je wordpress uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij bij Zign daar vind je veel templates voor joomla en wordpress en dergelijke