Hoe Sluit Ik Mijn SkullCandy Op Mijn PC Aan???

Hey Allemaal!
Ik Heb Een SkullCandy Voor M'n iPod Touch 3G, Maar Ik Zou De SkullCandy Ook Op De PC Willen Aansluiten!
Ik Heb Hem In De Koptelefoon Aansluiting Gedaan Maar Dan Werkt De Ingebouwde Microfoon Natuurlijk Niet!
In Welke Plug Moet Ik Hem Doen Of Kan Het Gewoon Niet???
Alvast Bedankt! Gr Gebruiker71

PS: Zie Plaatje Voor Plug (5 MM Jack)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet heel vermoeiend elk woord met een hoofdletter te beginnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat raar... Mijn iMacje lust mijn skullcandy gewoon. Oude pc?
Kimath
13 jaar geleden
lijkt mij ook lastig typen :P

Het beste antwoord

Je pc ondersteund dat helaas niet. Voor de microfoon is een extra ringetje aangebracht op de 3.5mm jack. Je pc ondersteund alleen 2 verschillende kabels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat op de afbeelding één jack de audio is en de andere de microfoon? Als het gewone 3,5mm-jacks zijn zou je ze in principe in je pc moeten kunnen steken (mits de geluidskaart de juiste in- en uitgang heeft). De audio in (meestal) de groene uitgang en de microfoon in de (meestal) roze ingang. Je pc heeft hier dus een audiouitgang en een microfooningang voor nodig (zie afbeelding).