Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke goedkope (onder 250 euro) smartphones zijn het geschiktst voor muziek luisteren en fotograferen?

Ik zoek dus iets waarop ik muziek met goede kwaliteit kan luisteren. Dus met de kwaliteit van een ipod nano 4e generatie.
Maar als ik toch zo'n duur ding koop, wil ik liever meteen ook functies als camera, apps en bellen toevoegen.
Dus toen zat ik al bij de smartphones. Alleen wordt daar nauwelijks tot geen aandacht besteedt aan de kwaliteit van de muziek. Kan iemand mij uit ervaring helpen?

Toegevoegd na 57 seconden:
*besteed :$

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan altijd een ipod touch kopen en een goedkope gsm. Of je kan zoeken op sites waar ze smartphones verkopen en dan reviews opzoeken van de smartphone die je interesseert. Pas ook op met goedkope smartphones ik heb een acer e130 gekocht voor 150 euro en ik heb er al redelijk veel problemen mee had: touch van scherm die niet werkt, heel slechte wifi verbinding, ... enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding