Ik heb een windows xp maar het geluid doet het niet, we hebben alles geprobeerd... weet iemand nog iets?

Weet jij het antwoord?

/2500

kijk of dat je de juiste drivers hebt geinsteleerd, kijk of alles goed is aangesloten, kijk of dat er niks gedempt staat. controleer je speaker systeem ( sluit hem ff op een MP3 speler aan om dat te testen ) dit zou wel moeten helpen:)

Wat ik wel eens vergeten ben, is het controleren van het volumeknopje.;-( Toegevoegd na 1 minuut: Dus het knopje op de computer zelf.

Hoi U zou kunnen beginnen in de BIOS Afhankelijk van het Merk van de pc ..dien je als je opstart op DEL te drukken óf op bijv. f10 of een andere f toets. Als u in de bios bent met behulp van Page Up/Page Down toestjes en bij de peripherals de geluidskaart opzoekt. Als dit een onboard geluidskaart is ..controleren of deze niet staat uitgeschakeld ( Disabled) Zo ja ,dan Enabled. Ga terug naar het Mean screen en antwoord met Y (yes) en laat deze instelling opslaan zodat het systeem kan opstarten. Verder kunt U nog op het luidsprekertje clicken en checken of deze soms op Mute staat ingesteld ( klinkt raar,maar een enkele keer kan dat onbewust zijn ingesteld) Verder kunt U nog eens proberen alle opties ,welke ik heb mocht mijn geluid het niet doen en alle mogelijkheden stap-voor-stap doorlopen. Denk nu niet..ik heb geen Hp computer ..het nalopen van vrijwel elke geluidskaart gaat op dezelfde wijze. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01983885&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&destPage=document Het is een handleiding voor geen-geluid onder Windows 7 ..ook dat maakt weinig uit. Groet: Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100