ik wil graag iOS 4.3 op mn ipod installeren, maar nu lees ik dat

alleen ipod 3G met modelnr MC011NF en de 4G ios 4.3 ondersteunen. ik heb de 3G MC086NF, kan ik nu dus op geen enekele manier ios 4.3 installeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

nee, word niet ondersteund.

er is in andere, wat omslachtige manier.

Jailbreaken en alle features appart installeren als het uit is...

Toegevoegd na 15 minuten:
Nee, tenzij appel dat beslist, maar die kans is 0.1 % , de 3g word ondertussen ook als oud model beschouwd...

Toegevoegd na 16 minuten:
Jailbreak is de enige mogelijkhied