Productiefout? Ik weet het niet, maar met mijn 3G heb ik er geen last van...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ook last van, is instelling in de router!
Even bij wifi instellingen de MHz op 20 zetten ipv 20/40 en de channel naar 11.
Werkte voor mij iig wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat gewoon ingesteld om batterij energie te besparen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan de leasetijd in je router zijn, maar dat lijkt me wel heel erg kort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar instellingen -> algemeen -> netwerk -> wi-fi.

stel je wifi in met code enzo.

teon ik het daarzo deed bleef ie voor altijd staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij gaat 'ie zichzelf dan vergrendelen en zet 'ie dan alle verbindingen uit. Heb ik ook.