kan ik You tube, gratis sportivy luisteren met mijn tablet via sonos apparatuur?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Het zou mogelijk moeten zijn als deze informatie klopt wel heb je er een app voor nodig, zo te zien zit er spotify tussen, youtube durf ik niet te zeggen.

bron:
http://www.androidplanet.nl/66017/sonos-controller-update-laat-muziek-van-android-toestel-afspelen/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Muziek luisteren met Spotify kan op Sonos apparatuur. Je Sonos muziekspeler heeft dan wel de nieuwste versie van haar eigen software nodig. Verder moet je een premium abonnement op Spotify hebben. Je kunt niet gratis via Spotify muziek luisteren op Sonos. Verder kun je via een tablet of smartphone maar ook via een pc of mac je Sonos apparaat bedienen. Ook Spotify op Sonos kun je op dezelfde manier bedienen.

Youtube naar Sonos kan alleen via de line-in op je Sonos muziekspeler. Er is geen Youtube applicatie voor Sonos.