Hoe kan ik een zelf gekozen lied als alarm instellen op mijn HTC Dual Touch?

Het lijstje met alarmgeluiden is namelijk erg minimaal. Er zit eigenlijk maar 1 duidelijke (al dan ook irritante) alarmgeluid in, de rest vind ik bijna niet bruikbaar.
Ik heb al vaker gezocht hoe ik zelf een muziekje hiervoor in de plek kan doen, maar ik heb dit nog steeds niet uitgevonden. Je kunt namelijk niet vanuit de alarmfunctie zoeken naar je algemene map met liedjes.
Iemand weet hoe dit wel kan? Of een (gratis) applicatie hiervoor kent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

.Wav bestand in de windows map zou moeten werken (op windows mobile) anders evt. de free app G-Alarm (zie bron).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek MUZIEK op ...zoek naar het liedje ,wat jij als alarm wilt horen - idem voor beltoon etc- en geef dat aan. Klaar !