als ik ipod4 8 gb koop... hoeveel spelletjes en liedjes kan ik er dan ongeveer opzetten en hoeveel MB is 1 spelletje ongeveer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt heel erg per spel.

Antwoorden (4)

Een spelletje ongeveer 15 mb maar als je een full fersion game koopt kan het wel 200 mb zijn van de liedjes weet ik het niet maar die zijn ongeveer 8 mb maar let op ze zeggen dat je 8 gb hebt maar het is 6,5 gb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop alsjeblieft een 32 gb... nog nooit moeite gehad met een gebrek aan geheugen. ik ken een heel aantal dat niet genoeg plek hebben met 8gb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1,750 songs
Een spel verschilt tussen 4MB en 150MB of zelfs meer
vanuitgaand dat 1 spel 30MB is (hier zal de meerderheid liggen) zijn 175 apps op 8 GB
half om half dus 875 songs en 85 apps

Toegevoegd na 32 seconden:
150 = 250*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je instelt dat iTunes de nummers naar AAC omzet scheelt dat enorm veel ruimte op je iPod, ik heb 600 nummers en het is maar 2gb! Zo heb je ook al veel minder nodig.;)