Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik ipod4 8 gb koop... hoeveel spelletjes en liedjes kan ik er dan ongeveer opzetten en hoeveel MB is 1 spelletje ongeveer?

als ik ipod4 8 gb koop... hoeveel spelletjes en liedjes kan ik er dan ongeveer opzetten en hoeveel MB is 1 spelletje ongeveer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
985
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt heel erg per spel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een spelletje ongeveer 15 mb maar als je een full fersion game koopt kan het wel 200 mb zijn van de liedjes weet ik het niet maar die zijn ongeveer 8 mb maar let op ze zeggen dat je 8 gb hebt maar het is 6,5 gb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop alsjeblieft een 32 gb... nog nooit moeite gehad met een gebrek aan geheugen. ik ken een heel aantal dat niet genoeg plek hebben met 8gb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1,750 songs
Een spel verschilt tussen 4MB en 150MB of zelfs meer
vanuitgaand dat 1 spel 30MB is (hier zal de meerderheid liggen) zijn 175 apps op 8 GB
half om half dus 875 songs en 85 apps

Toegevoegd na 32 seconden:
150 = 250*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je instelt dat iTunes de nummers naar AAC omzet scheelt dat enorm veel ruimte op je iPod, ik heb 600 nummers en het is maar 2gb! Zo heb je ook al veel minder nodig.;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding