Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

films op ipod zetten?

Ik wil films op mijn ipod touch zetten maar ik wil hem NIET jailbreaken!!!! ik heb al films maar die zijn van avi. bestand niet van mp3 ofzow:s en als ik ze naar itunes wil slepen doet hij het niet wie kan mijn helpen???

Toegevoegd na 25 minuten:
Wat is cydia dan??? ik heb hem NIET gejailbreakt en dat ga ik ook NIET doen want dan is mijn garantie weg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
914
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je cydia al gedownload.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cydia is een app. van apple zelf dus niks illegaals aan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

je moet je avi bestanden converteren naar mp4 door een converter die je kunt downloaden. dan kun je ze wel naar iTunes slepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad de iPod ondersteund alleen mp4 en mov bestanden. Je kan wel even een converter downloaden op internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zal je films of opnieuw moeten downloaden maar dan in .mp4 of je moet ze converteren. dit is wat ik o.a. vond toen ik GOOGLE gebruikte. het proces duurt wel ff. en als je ondertitels wil moet je die erbij bakken en dat duurt een extra eeuwigheid. nogmaal kan je alles ook wel downloaden in het goede formaat en met nl ondertitels maar dan is het ilegaal :C en met je garantie zal het reuze meevallen... die slaat namelijk nergens op en alles is ''waterschade''.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van itunes downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met videora ipod converter kun je films naar mp4 formaat converteren waardoor je ze in iTunes kunt openen en op je iPod zetten. Kost helemaal niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
films downloaden via bitchtorrent
dat doe ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding