Ik ben van plan om een Versterker te gaan kopen voor mijn Stereotoren, alleen mijn vraag is nu:?

Wat voor kabels heb ik hier nog meer voor nodig en hoe sluit ik mijn versterker op mijn stereotoren aan omdat er alleen maar klemaansluitingen zijn en op de versterker ook andere aansluitingen (audiokabels)?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Toegevoegd na 2 uur:
Weet ook iemand een goede versterker voor niet te veel geld?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hangt er vanaf wat je allemaal aan wilt sluiten. CD- of platenspeler? Dan heb je een tulp kabel nodig (of RCA audio cable phono cable, clich, hoe je het wil noemen), zie de foto (alleen de kabel, kijk niet naar die stekkertjes er naast). En een stel speakers (let op dat als je speakers hebt van bijv. 60 watt en een versterker van 130 watt, je het volume niet helemaal opendraait, dan gaan je speakers kapot. Suc6

Bij een beetje stereo toren zit ook een tulp-uitgang. Dan een standaard tulp kabeltje. Maar een koptelefoon-uitgang is ook bruikbaar om een versterker op aan te sluiten. Dan een verloopkabel van jack naar tulp: http://www.elektronica-shop.nl/contents/nl/d489.html Toegevoegd na 15 uur: goed voor weinig: 2e hands is heel mooi spul te koop, voor veel te weinig. Wil je iets simpels om twee (of vier) luidsprekers op aan te sluiten neem dan een iets oudere Kenwood. Wil je meer, bijvoorbeeld 5.1 , ga dan voor de bekende merken als Denon, de iets oudere Harman-Kardons, enz. Wil je beter advies zeg dan wat je precies wilt, wat je er op afspeelt en hoeveel geld je er ongeveer aan kan/wil besteden. Voor 50,- heb je een prima versterker, maar voor 1000,- weet ik ook nog wel wat..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100