Wat is het verschil tussen de zwarte network adaptor voor de Xbox 360 en de witte?

Ik heb zelf een zwarte Xbox 360 elite.

Op de zwarte adapter zitten 2 atennes en op de witte maar 1. Maakt dat veel verschil uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Meer bereik, met je wifi verbinding
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee , er zit geen verschil in . Het kleur verschil bij de xbox zelf geeft aan dat je een elite versie hebt ( zwart) en die bevat standaard meer geheugen dan de normale versie ( witte) . Het staat raar om een witte adapter te gbruiken op een zwarte Xbox :-)