Ik wil graag gratis kunnen bellen met iemand die een blackberry curve 8520 en zelf heb ik een iphone 4

Zelf heb ik fring en viber erop staan maar hebben al wat dingen lopen uit te vogelen maar komen er niet uit wie kan ons helpen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ze zeggen dat er met n maand ook Viber uitkomt voor de blackberry en android toestellen. Ik wacht er ook met smart op! Dus even afwachten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, iedereen zou wel gratis willen bellen en smsén naar vanalles en iedereen. zo werkt het nou eenmaal niet. zou gaan telefoonproviders hartstikke failliet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je skipe niet installeren?

Er bestaat echter wel een site om gratis te bellen, maar denk niet dat dat is wat je wilt... (heb hem bij bron gezet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk toch echt Skype?