Bij welke werkzaamheden in de bouw wordt gebruik gemaakt van een föhn?

Toegevoegd na 12 minuten:
föhn = haardroger, die gebruikt wordt in huis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Bij dakdekken. Soms wordt er pvc op een dak gelegd. Dit wordt in banen neergelegd en om die banan aan elkaar te krijgen gebruiken ze een föhn met temperaturen van 900 graden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gewone haardroger wordt niet in de bouw gebruikt behalve voor iemand met een goeie coupe te geven:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Electriciens in de bouw willen nog we eens krimpkous gebruiken. Bij verhitting krimpt het dus ergens omheen. En een (soort van) fohn wordt ook wel gebruikt om verf af te krabben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar in de praktijk wordt meer gebruik gemaakt van een aansteker. Anders moet je weer een haspel uitleggen voor die föhn;-)
in de bouw weet ik het zo snel niet.
maar in garage,s gebruiken ze een fohn om oude stickers,en andere geplakte versieringen te verwijderen.