hoe zet ik een film op mijn mp4 speler?

ik heb een mp4 met touchscreen
maar ik weet niet hoe je er films op moet zetten
bijv. UP of MADAGASCAR. weet iemand hoe dat moet?
ik hoor graag een antwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Zoek op Google bijvoorbeeld voor: download up.mp4

Download het en zet het op je mp4 speler in de map video's

Zo zit dat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg ervoor dat de filmpjes in MP4 of 3Gp formaat zijn. Sleep die filmpjes naar de map van de MP4 speler (als je hem op computer hebt aangesloten.) Daarna zoek je het filmpje op, op je mp4 speler, en het is de bedoeling dat hij dan gaat afspelen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt filmpje maken met je mobile telefoon. Deze kun je op je MP4 speler zetten. Andere filmpjes moet je kopen, (of andere bronnen.) Je kan bestaande filmpjes omzetten met Media Convert Master. Dit is een programma wat filmpjes omzet in een ander film formaat Hier kun je een trial downloaden. http://www.jamvideosoftware.com/media_convert_master/ Het kan zijn dat er reclame door het beeld komt. Wil je dit niet, dan moet je een andere oplossing verzinnen. (bijv kopen of een ander convert programma.)
Aansluiten op computer. Download eventuel stuurprogramma. Dan verschijnt die in verkenner of Finder waar je als het goed is gewoon films in kan zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een film downloaden, in een mp4 bestand. die kan je dan zo op je mp4 speler zetten! succes.