Hoe zet je een filmpje van je computer naar je iPod touch??

Het lukt niet om een filmpje op mij iPod touch te zetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Met itunes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het zo gedaan, je zet de film op iTunes onder je kopje "Movies" dan sluit je de iPod aan en sleep je de film naar je iPod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een filmpje op je iPod wilt afspelen, moet het eerst omgezet worden naar een bestandsformaat dat de iPod kan lezen, juist codec et cetera.

Om dat allemaal makkelijker te maken, kun je Videora iPod Converter gebruiken: http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Het programma werkt heel simpel (helaas wel veel reclame banners, maar het werkt verder prima).

- Klik bovenaan op convert.
- In het tabje dat vlak onder convert is verschenen klik je op video file.
- selecteer Normal Mode.
- nu ben je bij Step 1, select video.
- Na het selecteren van de video kom je bij stap 2, waar het geconverteerde bestand moet staan. Deze map mag je zelf kiezen, maakt niet uit waar op de harde schijf.
- klik op de oranje next pijl in het grote venster.
- step 3: eventueel de naam van het bestand veranderen.
- weer op next klikken.
- Nu kun je de video settings veranderen. Ik laat altijd alles op standaard staan, je kunt wat met de instellingen spelen, maar het maakt volgens mij niet veel verschil.
- weer op next klikken.
- Nu onderaan op de knop start converting klikken.
- Dan zie je een melding ‘Conversion In Progress’ en kun je klikken op ‘View Conversion Progress’ om te zien hoe lang het nog duurt.
- Als de conversion klaar is, opent als het goed is gelijk iTunes en wordt je video file in de map films gezet.
Zo niet, dan kun je dit zelf importeren in iTunes via bestand -> bestand aan bibliotheek toevoegen…

De volgende keer dat je synchronize doet, staat je video op je iPod Touch. Vergeet niet het vinkje aan te zetten dat films op je iPod moeten komen.
Kimath