Tussen de 2 en 8 minuten ongeveer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
dat is me nogal een marge.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van het aantal apparaten en al hun verschillende toepassingen maakt de tijdsduur.

Andere antwoorden (1)

1 a 2 minuten voor 5 apparaten en 6 activiteiten in mijn geval. Maar ik heb zo'n ding en vind 'm niet erg stabiel. Regelmatig blijft de synchronisatie hangen, knippert het display en kan ik dat alleen stoppen door er een batterij uit te halen. Vervolgens opnieuw syncen werkt dan om het probleem op te lossen.

Ik vind het minder ideaal dan er wordt voorgespiegeld. Zo moeten alle apparaten in standby staan en dat heb ik me niet gerealiseerd (maar is wel logisch, dat snap ik ook). Ook start er regelmatig een van de apparaten in een activiteit niet op. Maar goed, dat is allemaal je vraag niet.
paulus811