Wat is het vermogen van een radiografisch bestuurbare auto?

Ik moet voor techniek een poster maken over een apparaat en mijn apparaat is een radiografisch bestuurbare auto. Alleen als ik op Google ga zoeken vind ik alleen sites waar ik die dingen moet kopen. Weet iemand wat het vermogen, de capaciteit en toeren per minuut van een gemiddelde radiografisch bestuurbare auto is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ligt eraan welke myne heeft 0,9 pk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel het ligt eraan sommige elktro gaan op watt benzine gaan op pk bijv 0,9 pk maar ik heb er geen zelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
benzine ? nitro of 2takt bedoel je :-)
stelregel is toch wel, grote auto's (schaal 1/5 en groter) rijden bijna allemaal 2takt.
Kleinere auto's nitro, of electro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
0,9 pk voor een RC? Oke...
Die verschillen echt enorm per wagentje dus dit is niet te zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, maar op Conrad.nl (of .com) kan je ook alleen de motortjes kopen en daar staan dan ook de specificaties bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt enorm...
het hangt ervanaf of je electro, nitro, of 2 takt rijdt
Het han gt ervanaf wat voor blok je erop hebt zitten.
Als ik jou was zou ik het gemiddelde late zitten, daar kom je nooit uit.
Neem een auto als voorbeeld, en gebruik de gegevens die daarbij horen.

Ik heb een HPI Hellfire SS Nitro truggy 4wd
Een Nitrostar K4.6 cc High Output blok
2.97 pk
29000 rpm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb net bij m'n collega geïnformeerd (fanatische RC-rijder) en ik ben verbaasd wat men uit z'n motortje als vermogen kan halen.