Is het mogenlijk op op een iPod touch een Internet abbonement te nemen? Zodat je overal Internet hebt en niet alleen wifi. allele.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Alleen met de iPod touch 4. De nieuwst met 2 camera's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fout antwoord, dit kan niet, ook niet met de laatste Ipod Touch.
Nee, dan moet er een sim-kaart in en dat gaat apple ook waarschijnlijk ook niet doen want dan lijkt de ipod te veel op een iphone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is mogelijk
binnenkort komt er een hoesje uit waarmee met je ipod kan internetten doormiddel van een gprs verbinding
het is niet heel snel (tenminste, slomer dan de iphone 4)
maar het is een beginnetje
het grote voordeel is dat de batterij langer meegaat doormiddel van een kleine batterij die in het hoesje zit
en dat je er ook nog eens mee kan bellen
wat er tegenover staat is dat je je ipod wel moet jailbreaken