hoe kan ik mijn telefoon op mijn radio aansluiten?

Mijn radio heeft 5 poorten, een wit (Audio L) rood (Audio R) gele (video) poort, nog een gele poort waar video out bij staat en een poort waar je een koptelefoon in kan doen.
Is er een kabeltje oid waarmee ik mijn Huawei Ascent P6 kan aansluiten op mn radio?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
8.9K

Het beste antwoord

Ja, je hebt dan een jack to cinch kabel nodig (een 3.5mm plug naar tulppluggen). Zie foto. Dit kabeltje is in iedere audio/tv winkel te koop voor een paar euro. De 3.5 mm gaat in je oortelefoon, de (meestal) zwarte en rode plug sluit je aan op de radio.
Plaatje bij antwoord
paulus811
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik voor het afspelen van muziek van mijn iPhone een AUX kabel. Hiermee kun je makkelijk je muziek afspelen via de autoradio in je auto.

Hierbij de link van de kabel die ik bedoel, www.myigadgets.nl/iphone-aux-kabel-30-pin-3.5mm.html

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ten eerste: het gaat hier niet om een iPhone, maar om een Huawei.
Ten tweede: er is geen Jack-ingang op de radio aanwezig.
Ten derde: er is geen iPhone uitgang op de Huawei aanwezig.