Moet ik mijn iPod touch 8 gb laten jalibreaken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zit ook te twijfelen! Maar dan met iPod touch 32 GB dus kan iedereen please antwoorden!

Jailbreaken om te jailbreaken is zinloos. Vraag je dus af wat je écht wilt hebben dat nu niet mogelijk is en of je daarvoor wilt jailbreaken. Ikzelf heb al jaren iPhones en denk dat de voordelen van jailbreaken niet echt meer aanwezig zijn

Ja, want dan heb je veel meer aan je ipod. Zoals gratis spelletjes en winterboard

een ge-jailbreakte ipod is wel chil, dan kan je veel meer leuke spelletjes erop zetten alleen je hebt daarna geen garantie meer.. dus als hij kapot is wordt hij niet meer gratis gemaakt, als de garantie tijd voorbij is dan kan je het wel doen ..

Als je laat jailbreaken heb je geen garantie meer! Weet wat je doet want het Kan vele problemen veroorzaken. ALS je iemand hebt die dit voor je Kan doen en na JB ook Beschikbaar blijft Kan het prima! Het is Maar net wat je ermee wil: Foto's, muziek, apps kunnen via iTunes gebruikt worden. ALS ja na JB gratis apps wil gebruiken Kan dit goed Maar IK ben er achtergekomen dat je op den Duur toch voor kwaliteit gaat betalen! Technisch gezien is de JB binnen 5min. Uit te voeren!

Bronnen:
http://jailbreak.me

Ik zou het niet doen want je garantie is er gelijk vanaf! En het kan slecht zijn voor je iPod!

Ik had nog gewoon garantie toen hij gejailbreaked was. Je kan het er zo weer afhalen en ze hebben het niet door. Het is wel handig maar bij mij werkte het soms niet, en m'n ipod werd er heel sloom van, dus heb ik het eraf gehaald.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100