Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op mijn tv (kabel) stoort TMF/Comedy central. Hoe komt dit?

Ik heb al geprobeerd te fine-tunen bij instellingen, maar ik krijg het beeld niet helemaal zuiver, het blijft een beetje ruisen. Heb het alleen bij deze zender. Wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn ze verhuisd?
Daar was sprake van.
http://www.canaldigitaal.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ze zijn naar dit kanaal verhuisd, en die stoort.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ja had ik zelf ook wel eens last van gehad, heel dom maar rammel een beetje aan je coax kabel. dat hielp bij mij ( toch raar dat de rest niet stoorde maarja..het werkte )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al geprobeerd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook op de plek waar de kabel het huis binnen komt?? dus niet allen achter in de TV, ook kan het geen kwaad om even de geheele kabel na te lopen.
de kabel, werkt hetzelfde als een antenne, met frequenties.
het kan zijn dat je kabel die door het huis ligt niet helemaal goed meer is.
het kan ook an het contactje liggen, morrel eens met het draadje.
als er een breuk in de kabel zit, kan het zijn dat sommige zenders wel werken en sommige niet, dit komt doordat een kabel eigenlijk en antenne is.
dit lukt alleen als de breuk erg klein is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop goede kabels, stekkers en een nieuwe wandcontactdoos met het kabelkeurmerk, dan heb je pas een storingsvrij ontvangst, deze zijn bij de meeste bouwmarkten wel verkrijgbaar;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding