Wat kan ik het beste doen tegen dit probleem(zie extra uitleg)

ik heb dus een tijdje geleden per ongelijk de software van mijn webcam verwijderd...wat niet zo slim was dus ik heb via google dat software weer gedownload maar nu probeer ik mijn webcam te openen komt er te staan: "Camera no found" ik heb een crystal eye van acer...kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan eens naar de acer website gaan en een driver te installeren. Of je belt eens naar de acer support bellen of mailen

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry voor de slechte woordenschat. Als je probleem niet opgelost is zou ik even naar een computerwinkel gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet die software weer verwijderen en echt naar de acer site om de goede software te downloaden. Kan je daar gratis ophalen onder downloads
13 jaar geleden
Ik neem aan dat de webcam een USB aansluiting heeft. Proberen dan eens in een andere USB poort aan te sluiten, dan zal Windows opnieuw hardware vinden en opnieuw de drivers installeren.

Anders zul je in de apparaten beheer van Windows de installatie van de USB aansluiting voor de webcam handmatig moeten verwijderen. Hiervoor heb je wel wat meer ervaring nodig in Windows.