Hoe kun je je grafische rekenmachine met een paar drukken op de knop helemaal legen?

Een docent heeft een keer mijn grafische rekenmachine met een paar knopjes helemaal leeg gemaakt. Maar hoe moet dat?

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat om de TI-83

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Via de link in de bronvermelding kun je zelf de volledige handleiding downloaden (wel in het Engels).

In hoofdstuk 18 (vanaf pagina 341) staat precies toegelicht hoe je de functie DELETE MEMORY FROM kunt gebruiken om hetzij alles te verwijderen (ClrAllLists) hetzij de rekenmachine helemaal te resetten naar de fabrieksinstellingen (Reset).

Succes ermee!