Alleen nederland 1 werkt, rest van de zenders zwart beeld. Is dit een storing?

Met een ziggo abonnement. Digitaal tv voor sony Bravia. Als je naar een andere zender gaat dan gebeurt er helemaal niks. De tv geeft nog wel het programma weer wat er voor hoort te komen, in tekst.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het is dus geen storing, de andere tv doet het ook gewoon nog. Dus het zit hem in de tv dus... Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ik heb ook Ziggo, geen problemen op dit moment.

Kijk anders even hier:
https://www.ziggo.nl/#help/storingen/

Toegevoegd na 5 minuten:
Nee sorry, je zou kunnen proberen om alles even te resetten, stroom er even af?

Misschien dat kastje voor digitale TV, waar zo'n kaartje inzit (bij mij tenminste) er even uit en in?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kaartje zit in de TV zelf...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle stroom er een tijdje af heeft gewerkt ;) dankjewel

Andere antwoorden (1)

Alles werkt hier ook gewoon ook ziggo. Laat je tv opnieuw de zenders zoeken