bestaat er een draagbare pinautomaat?

Dat ik zelf het geld erin doe en het kan pinnen.
niet echt zoals uit de muur. maar gewoon als spaarpot
en wat zijn daar de voor en nadelen van?

ik ben 13 jaar. dus niet te kinderachtig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet geloof ik een portemonnee.
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb zelf zo'n mini bankkluis als spaarpot, dat is ook leuk :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag me af wat het voordeel is van een pinautomaat in je huis. Dieven weten het meteen te vinden, het kost energie, de aanschaf is waarschijnlijk duur en het neemt veel ruimte in beslag. Wat is er mis met het spaarvarken? Desnoods stop je die in een kluis met een tijdslot van een jaar of 10.

Het beste antwoord

ja dat bestaat wel alleen als ik jou was zou ik eerst is een portemonnee proberen, of neem gewoon een spaarpot. als dat niet lukt heb je hier een link voor een spaarpot waar je uit kunt pinnen http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D152236408 ik hoop dat je er iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via Amazon kun je hem bestellen. Ik hoop dat er Euro's inpassen, anders speel je leuk met dollars.
escape
13 jaar geleden
ja die bestaan, ik heb pas wat nieuwe meubels gekregen en die werkte met een mobiele pinautomaat.
een kennis wilde er een afschaffen voor z,n bedrijf, maar het schijnt nogal prijzig te zijn