Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb mijn ipod touch geupgrade en alle apps erop gezet maar met de spelletjes kan ik niet verder waar ik was gebleven ik moet overnieuw beginnen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
675
Kimath
13 jaar geleden
Als je de spellen er af hebt gegooid voordat je ging updaten, ben je inderdaad alles kwijt. Met een updat kun je gewoon alles er op laten staan, dan blijven de 'savegames' wel bewaard.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Alleen de nieuwste 4e generatie Ipod touch met laatste 4.x firmware is multitasking en onthoudt waar je in een spel bent. Echt multitasking is het niet, er wordt alleen de laatste positie bewaard in het geheugen.

Omdat je niet schrijft welke versie van de ipod en firmware je hebt, geef ik dit algemene antwoord.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik heb de versie 3.1.3 origineel maar een vriend van me die heeft een eerdere versie en die kan nog wel alles gebruiken zoals het was
Om de Apps te gebruiken moet je de laatste update van iTunes hebben. Mogelijk heb je oude spelletjes gewist bij de upgrade. Kom je r niet uit, bel dan eens met de helpdesk van Apple.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding